Veelgestelde vragen over de Deutsche Bank Corporate Card

Mijn ics business

Wat is Mijn ICS Business?

Mijn ICS Business is onze online service voor contactpersonen van een bedrijf en individuele Card-houders. Het is mogelijk om via Mijn ICS Business individueel of per medewerker transacties in te zien en rekeningoverzichten online te bekijken en te downloaden.

Hoe kan ik Mijn ICS Business activeren?

U kunt Mijn ICS Business activeren als Card-houder of als contactpersoon. U kunt hier Mijn ICS Business activeren en uw keuze maken.

Wie kan Mijn ICS Business activeren?

Iedere individuele Card-houder en contactpersoon van een bedrijf, die een rekeningoverzicht per post ontvangen, kan Mijn ICS Business activeren.

Zijn er kosten verbonden aan Mijn ICS Business?

Nee, aan het gebruik van Mijn ICS Business zijn geen kosten verbonden.

Ontvang ik nog een rekeningoverzicht per post wanneer ik Mijn ICS Business heb geactiveerd?

Nee, uit milieuoverwegingen ontvangt u na het activeren van Mijn ICS Business niet langer een rekeningoverzicht per post. U ontvangt maandelijks een e-mail van ICS wanneer uw nieuwe rekeningoverzicht online te bekijken is. U kunt in Mijn ICS Business uw rekeningoverzicht downloaden en printen.

Wat moet ik doen als ik het toegangsnummer kwijt ben?

Vraag een nieuw toegangsnummer aan via Mijn ICS Business.

Hoe werkt geld storten via Mijn ICS Business?

Log in en klik op de knop Bijstorten. Kies het bedrag dat u wilt bijstorten en uw bank. We sturen u naar de beveiligde omgeving van uw bank en u rondt de betaling af met iDEAL.

Staat er nog een rekening open? Klik dan op de knop Rekening betalen. Het bedrag van uw laatste rekening staat alvast ingevuld. U kunt ook een extra bedrag storten om de bestedingsruimte van uw bedrijf te verhogen.

Kunt u uw vraag niet vinden?

Neemt u dan contact op met de ICS Servicedesk: +31 (0) 20 – 6 600 988 Bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.

Meer informatie over ICS