Maakt u gebruik van onze website , dan gaat u akkoord met deze cookies. Akkoord

Veelgestelde vragen over de Deutsche Bank Corporate Card

Meest gestelde vragen

Wat is mijn ICS-klantnummer?

Uw ICS-klantnummer is uw specifieke klantnummer. U vindt uw ICS-klantnummer op uw rekeningoverzicht.

Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?

U kunt gebruikmaken van het formulier Bankrekeningnummer wijzigen bedrijfsrekening. U kunt ook uw privérekening wijzigen door het formulier Bankrekening wijzigen privérekening in te vullen en te versturen.

Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf wijzigen?

Uw adresgegevens wijzigt u door het formulier adreswijziging bedrijf in te vullen en te versturen.

Wat moet ik doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?

Uw gegevens wijzigt u door het formulier Adreswijziging Card-houder in te vullen en te versturen.

Wat moet ik doen met de zakelijke creditcard van mijn medewerker als deze uit dienst gaat?

Uw medewerker moet de creditcard bij u inleveren. U kunt dit melden via het formulier Beëindigen zakelijke Card(s).

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?

Bel zo snel mogelijk naar de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611 (dag en nacht bereikbaar). Uw creditcard wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Doe ook aangifte bij de politie. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden van uw creditcard.

Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?

U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 028.

Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?

Bij verlies of diefstal van uw creditcard kunt u contact opnemen met de afdeling Verlies & Diefstal op telefoonnummer +31 (0)20 - 6 600 611 (dag en nacht bereikbaar).

Waar vind ik informatie over het gebruik van mijn creditcard?

Bekijk de handleiding voor het gebruik van uw creditcard.

Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?

U kunt gebruikmaken van het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). De creditcard kan door de contactpersoon van het bedrijf en de Card-houder zelf worden opgezegd. U dient de creditcard minimaal twee maanden voor de maand van de vervaldatum op de creditcard op te zeggen. Zegt u later op dan de aangegeven termijn, dan wordt de jaarlijkse bijdrage in rekening gebracht. Hierover ontvangt u geen restitutie.

Hoe kan ik een klacht indienen?

ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.

Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter wij uw situatie kunnen beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:

directievraag@icscards.nl

of per post naar:

International Card Services BV
T.a.v. het Directiesecretariaat
Antwoordnummer 242
1100 VB Diemen

Kunt u uw vraag niet vinden?

Neemt u dan contact op met de ICS Servicedesk: +31 (0) 20 – 6 600 988 De Servicedesk is 24/7 geopend om uw vragen te beantwoorden.

Meer informatie over ICS