Veelgestelde vragen over de Deutsche Bank Corporate Card
Meest gestelde vragen
- Wat is mijn ICS-klantnummer?
- Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?
- Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf wijzigen?
- Wat moet ik doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?
- Wat moet ik doen met de zakelijke creditcard van mijn medewerker als deze uit dienst gaat?
- Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?
- Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?
- Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?
- Waar vind ik informatie over het gebruik van mijn creditcard?
- Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?
- Hoe kan ik een klacht indienen?
Wat is mijn ICS-klantnummer?
Uw ICS-klantnummer is uw specifieke klantnummer. U vindt uw ICS-klantnummer op uw rekeningoverzicht.Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?
U kunt gebruikmaken van het formulier Bankrekeningnummer wijzigen bedrijfsrekening. U kunt ook uw privérekening wijzigen door het formulier Bankrekening wijzigen privérekening in te vullen en te versturen.Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf wijzigen?
Uw adresgegevens wijzigt u door het formulier adreswijziging bedrijf in te vullen en te versturen.Wat moet ik doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?
Uw gegevens wijzigt u door het formulier Adreswijziging Card-houder in te vullen en te versturen.Wat moet ik doen met de zakelijke creditcard van mijn medewerker als deze uit dienst gaat?
Uw medewerker moet de creditcard bij u inleveren. U kunt dit melden via het formulier Beëindigen zakelijke Card(s).Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?
Bel zo snel mogelijk naar de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611 (dag en nacht bereikbaar). Uw creditcard wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Doe ook aangifte bij de politie. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden van uw creditcard.Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?
U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 028.Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?
Bij verlies of diefstal van uw creditcard kunt u contact opnemen met de afdeling Verlies & Diefstal op telefoonnummer +31 (0)20 - 6 600 611 (dag en nacht bereikbaar).Waar vind ik informatie over het gebruik van mijn creditcard?
Bekijk de handleiding voor het gebruik van uw creditcard.Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?
U kunt gebruikmaken van het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). De creditcard kan door de contactpersoon van het bedrijf en de Card-houder zelf worden opgezegd. U dient de creditcard minimaal twee maanden voor de maand van de vervaldatum op de creditcard op te zeggen. Zegt u later op dan de aangegeven termijn, dan wordt de jaarlijkse bijdrage in rekening gebracht. Hierover ontvangt u geen restitutie.Hoe kan ik een klacht indienen?
ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter wij uw situatie kunnen beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:
of per post naar:
International Card Services BV T.a.v. het Directiesecretariaat Antwoordnummer 242 1100 VB Diemen
Kunt u uw vraag niet vinden?
Neemt u dan contact op met de ICS Servicedesk: +31 (0) 20 – 6 600 988 Bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.
Meer informatie over ICS