Veelgestelde vragen over de Deutsche Bank Corporate Card

Verzekeringen

Hoe werkt de Internetgarantie?

Veilig online winkelen, begint met onze Internetgarantie. Als blijkt dat er fraude is gepleegd met uw creditcard, krijgt u uw geld terug. Als iemand anders de gegevens van uw creditcard misbruikt, loopt u dus geen enkel risico. Het blijft wel verstandig uw creditcard alleen te gebruiken op websites die u vertrouwt.

Hoe werkt de Aflevergarantie?

Het kan voorkomen dat een artikel dat u via internet heeft gekocht niet wordt afgeleverd. In dat geval draaien wij de betaling terug en hoeft u helemaal niets te betalen. Een zorg minder als u op internet winkelt*.

* Bekijk de Algemene Voorwaarden.

Hoe werkt de Aankoopverzekering?

Vrijwel alle producten die u betaalt met uw creditcard zijn vanaf de dag van aankoop 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging*.

* Bekijk de Algemene Voorwaarden.

Hoe dien ik een claim in op mijn verzekering?

Neem telefonisch contact op met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 028. U wordt dan direct door een van onze medewerkers verder geholpen bij het declareren van uw onkosten of schade.

Kunt u uw vraag niet vinden?

Neemt u dan contact op met de ICS Servicedesk: +31 (0) 20 – 6 600 988 Bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.

Meer informatie over ICS